KLOQ

Voor: KLOQ

Categorie: Perslancering, persbericht, publiciteit, magazines

Wanneer: Sinds 2016

Hollands design verovert de wereld
De passie voor uurwerken zit de Haagse ontwerper Arjan Ros in het bloed. Als zoon van een horlogemaker en kleinzoon van een juwelier groeide hij op met klokken. Design, cultuur en historie waren van jongs af aan zijn passie. Daarom is het niet gek dat hij op een dag, geïnspireerd door een fragment uit de film Moonrise Kingdom, een klok uit het magazijn van zijn vader haalde. Na het nodige strippen en verven, was daar de eerste KLOQ. Het Hollands, minimalistisch design heeft inmiddels tientallen verkooppunten in Noord-Amerika, Europa en Azië.

Productlancering media Nederland en Belgie
Persbericht inclusief verzending en contact
Productbeeld in De Persbeeldwinkel

In 2016 ontmoetten Arjan en Marianne elkaar op Instagram. Het was gelijk raak: een geweldig product, dat erom schreeuwde om ontdekt te worden en een bureau dat daarvoor kon zorgen. Wij verzorgden de productlancering aan de Nederlandse en Belgische media. Dit deden we met een persbericht in combinatie met beelden in beeldbank De Persbeeldwinkel. KLOQ haalde tientallen publicaties, van Margriet tot Linda en van VTWonen tot publicaties in kranten van De Persgroep.

Bezoek KLOQ