Happy Towels
Voor: Happy Towels
Categorie: Perslancering, persbericht, publiciteit, magazines
Wanneer: Sinds 2015
Happy Towels verovert Nederland met extra lange hamamdoeken van 100% biologisch bamboe en katoen. Dankzij deze doeken van maar liefst 2.10 meter liggen er nooit meer blote voeten in het zand. De lengte maakt ze bovendien ideaal als omslagdoek of voor thuis over de bank.
Cor Sandburg wil met zijn Happy Towels de wereld een stukje beter maken. Niet voor niets worden alle doeken duurzaam geproduceerd. Maar Cor investeert ook in de regio waar de hamamdoeken gemaakt worden; van elk verkocht exemplaar gaat twee euro naar het Turkse doel ‘Papa Laat Me Naar School Gaan’.
Productlancering media Nederland en Belgie
Zes persberichten inclusief verzending en contact
Productbeeld in De Persbeeldwinkel
Publicaties in bijvoorbeeld Margriet, Flair, Telegraaf, Libelle, Santé, Vriendin, Happy in Shape, Buitenleven en GezondNu.
Voor promotie van Happy Towels raadde iemand me Perswinkel Communicatie aan. Dat bleek een gouden tip. Want in de maanden daarna stonden mijn hamamdoeken in bijna alle lifestylebladen. En ook nog prominent in de Telegraaf.